2013. július 21., vasárnap

Chapter 2


halóóóóóóó :)) Ne haragudjatok hogy eddig húztam a második rész megírását, de úgy éreztem hiányzik valami. Remélem tetszeni fog ez a rész is, és továbbra is velünk tartotok! Köszönjük az eddigi 5 feliratkozót, hihetetlen érzés!:)

Adaline : 

Tegnap esténk elég jól sikerült, nagy meglepetésemre Sher szerezte a nagyobb summát. Még 10 gramm füvet is szerzett, amit elég jó áron fogunk tudni eladni a helyi gettóban.
Én tegnap este egy egész kedves társaság közé keveredtem, ám a pia hatására ők is átmentek a 'flegma, gazdag stílusba'. Ezért annyira mégse fájt hogy elvettem 5000 dollárjukat.
-Adaaaaaa, képzeld, képzeld, képzeld mim van.- ugrált előttem egy kinyúlt pólóba, miközben valami kulcsot lóbált.
- Hmm, jól néz ki, de pontosan mi is az kincs?- kérdeztem miközben rágyújtottam egy cigire.
- Ez a KULCS arra hogy ma ,egész nap élvezzük a napsütést és a milliárdosok jacht-os életét.- kacsintott
- Ne, ne, ne. Most ezt nem mondod? Te elcsórtad valaki Jachtját?- hatalmas büszke mosolyt villantottam.
- Ühüüm, itt az ideje hogy kipróbáljuk, kapj fel egy fürdőruhát és indulás a kikötő.
- Jójójó, és mi a terv?
- Ááá, csak kölcsön vesszük pár órára, vissza visszük a kikötőbe, és ott hagyjuk a kulcsot.
- Jóóó, de este egy snob partira vagyunk hivatalosak, ahol a te örömödre csak fiatal srácok lesznek.- kacsintottam, majd elkezdtünk örömtáncot lejteni.
Imádom az életem!
Hogy miért is csináljuk mi mindezt? Mi csak elveszünk attól akinek sok van és a szegényeknek adunk. Olyasfajta női Robin Hoodok vagyunk. Hiszen másnaposan mikor felkel az alany valahol, a semmi közepén, fel se tűnik neki, hogy eltűnt néhány százas, vagy az aranyóra... hogy miért nem? Mert fogják magukat és másnap a legújabb óra lesz már a karjukon. Mi se szeretjük ezt annyira, de mivel az iskolákból kirúgtak minket rossz magatartás miatt és rengeteg verekedés miatt, így kénytelenek voltunk valamit csinálni magunkkal. Nem voltunk egyik iskolába sem valók, fedél se volt a fejünk felett. Elkezdtük járni az utcákat, klubokat. Az egész egy csoki lopásával kezdődött, mivel két hete nem ettünk és nem bírtuk tovább játszani az angyalokat.
Ez a kis csoki se tűnt fel senkinek, egy nagyobb tárgy miért is tűnne fel?
Egy sugallat volt az egész hogy vegyünk el a gazdagoktól, hiszen ők sosem adnának maguktól.
Kénytelenek voltunk összeesküdni, jobban mondva összefeküdni egy-két klubtulajdonossal, hogy ingyen léphessünk be a milliárdosok magán klubjaiba, majd az éjszaka végén feltűnés mentesen léphessünk le. Sokan játszanak a kezünk alá, néha-néha köröz a rendőrség  'ismeretlen elkövetőket'...de pontosan ők se tudták kiket.

Sherie :

- Tudod néha már úgy unom ezt az egészet - dőlt a vállamra Ada.
- Nekem mondod? - fújtam ki a füstöt - Ha te nem lennél már régen feladtam volna az egész életet.
- Mindig is tesók voltunk, csak éppen más anyától.- mosolyodott el.
- Szeretlek!- böktem ki, pedig nem szokásom érzelmeskedni.
- Tudom- ölelt magához jó szorosan.
- Megjöttüüünk!-rohantam egyenesen a luxus jachtra.
- Tyűűűűűűűűűűűűűűűűűha, ilyet még csak Tv-ben láttam. Isten vagy Sherie!

Órákat töltöttünk a világ egyik legdrágább Jachtján. Rengeteg luxus pezsgők és ékszerek volta a Jachton, még külön garázs is, a medencéről már ne is beszéljünk.





Csináltunk pár képet is emlékül, mivel egy ekkora Jachtot, se eladni, se megtartani nem tudunk sajnos. Már az estére készültünk és beszéltük hogy elmegyünk arra a magán partira, ahol rengetek fiatal híresség is jelen lesz. Hmmm, izgatottan várom kikbe futunk bele. Biztosan lesz egy - két nyálas srác, aki éppen nagyon magányos és mi ott leszünk nekik vigaszul.


- Ígérj meg valamit Ada ! - vettem egy mély levegőt majd kiböktem , mi nyomja igazán a lelkem.
- Ígérem akármi is az!- mosolygott angyalian.
- Egyszer ugye mi is úgy fogunk élni mint az átlagos korunkbeli lányok...boldogan, szerelemben, egy hozzánk passzoló sráccal.
- Ez biztosan így lesz, de ha meg is találjuk azt a srácot, a múltunkat kénytelenek leszünk eltitkolni!

Lelki beszélgetésünket azonban szirénák szakították félbe.....
- Hívd azonnal Jasont! - kiabálta Ada, míg összepakolt néhány tárgyat, majd azzal a lendülettel a vízbe ugrott.
- Tárcsáztam gyorsan, majd én is követtem vízbe a barátnőmet.






2 megjegyzés:

  1. Azta:O lanyok... Imadom a blogotokat:) koszonom hogy irjatok. Nahyon fantasztikus. Soha ne hadjatok abba mert ahogy mondtam ket csodalatos iro kerult ossze <3 :)

    VálaszTörlés
  2. ez a blog egyszerűen csodálatos...:)) imádom, hogy összeálltatok 2-en és elkezdtétek ezt a történetet, egyszerűen hihetetlen jó! csak így tovább! ;) <3

    VálaszTörlés