2013. július 31., szerda

Chapter 4



Adaline szemszöge : 

Reggel elég korán fent voltam, a tegnap estén kattogott egész éjjel a fejem, szerintem barátnőm is hasonló cipőben járt.

-Jó reggelt csipkerózsika, ne álmodozz tovább a tegnap esti lovagról, nem jött érted fehér lovon.- kacagtam, Sher erre megdobott a párnájával.
-Hagyjáááááááál, egyébként is nem ő álmaim pasija, annak legalább lenne pénze.- durcáskodott.
- Nem mondod? Nála is kevéske volt? - majdnem megszakadtunk a nevetéstől, ilyen srácokat se fogtunk ki egy ideje.
- Igen, 140 dolcsi + egy kétszemélyes kupon az edző teremebe - vázolta Sher tegnap esti szerzeményét.
- Hasonló, 200 dolcsi + bió kaja kupon, az mi? - röhögtünk együtt.
- De legalább szexeltünk egy jót, végre.- mosolyodott el barátnőm, arcát látva visszaemlékezett a tegnap estére.
- És szerintem ők is, bár ettől nem lesznek gazdagabbak. - próbáltam fájdalmas szomorú fejet vágni.
- Max a büszkeségük - a nevetéstől már csak püfögni tudtunk.
- Pedig eléggé jómódúaknak tűntek. Átvertek minket - már a földön fetrengtünk, miközben kiveséztük Kendallt és Logant.
- Na jó csipkerózsika, álmodozz csak tovább és szedd össze magad, addig én leugrok a boltba kávéért.- dobtam egy cuppanós puszit barátnőmnek, majd magamra kaptam a dzsekim és indultam is a boltba.

-Szia Rosa - köszöntem a helyi boltosnak, akit elég jól ismerünk.
- Szia Ada, miben segíthetek? - kérdezte bájos mosolyával.
- Két kávé lesz. - mosolyogtam, közben néztem a csábító péksütiket. - Meg ebből kettőt - mutattam rá az óriás kakaós csigákra.
- Nem is mondtátok, hogy ilyen dögös srácokkal randiztok. - erre a kijelentésére tágra nyílt szemekkel néztem rá.
- Tessék?-kérdeztem, mint aki nem hallott semmit.
- Láttalak titeket a címlapon, mármint szerintem ti vagytok azok. Egy szőke, és egy barna srác társaságában -kacsintott.
-Áh, az lehetetlen. Nem randiztunk úgy kb. fél éve. - legyintettem.
-Itt van a kávé, és a csigák. Meg az a bizonyos címlap - tette elém az említett újságot.
A képeket látva teljesen ledermedtem, a képen szereplő lányok ugyanolyan ruhát viseltek mint mi, és a srácok is kísértetiesen hasonlítottak a tegnap esti kuncsaftjainkra. Naanee.
- Köszönöm, rohannom kell - dobtam le az asztalra a pénzt, még talán többet is mint kéne, és rohantam fel Sheriehez.


Sherie szemszöge : 

- Jesszusom mi van? Ki elől menekülsz? - kiáltottam le barátnőmnek, éppen láttam a teraszról ahogy rohan.
- A maratonra készülök - mondta gúnyosan.
- Neked meg mi bajod? - semmi válasz, csak egy újságot dobott le elém.
-Ez mi? Ez nem lehet! Ezek mi vagyunk.- döbbentem le - Na de mit keresünk mi címlapon? Ugye nem köröznek? Nem az nem lehet. Jézusom, felnyomtak pár dolcsiért?
- Ne találgass, olvasd a cikket, odáig még én sem jutottam. -ült le mellém idegesen majd rágyújtott egy cigire.
A cikkben ez állt:
' Úgy látszik  az amerikai lányok másik két kedvenc bandatagjának is foglalt a szíve. A képen jól látható, hogy Logan Henderson és Kendall Schmidt, két igen mutatós hölggyel töltötte a tegnap estét. Vajon komoly kapcsolat áll a háttérben vagy a szupersztárok megtehetik, hogy ilyen nőkkel vezetik le feszültséget? Sok tinilány sírhat most a párnájának, hiszen ezek alapján sosem kerülhetnek közel plátói szerelmükhöz. Twitteren már el is kezdődött a találgatás, hogy a srácok tényleg ilyenek lennének, és minden hazugság volt arról, hogy ők is az igaz szerelmet keresik? Ki tudja? A két srác biztosan. Ez ügyben felkerestük a srácok menedzserét, de nem állt módjában nyilatkozni. '


Kendall szemszöge : 

Most kaptuk kézhez a napilapot, és teljesen ledöbbentünk, hogy valakinek sikerült minket lekapni.

- Szóval ki ez a két lány, srácok ?- járkált fel alá dühösen Jeremih, a menedzserünk.
- Öhmmmm - Logan csak hümmögni tudott.
- Öhh, a barátnőink!- mondtam magabiztosan, Logan értetlenül nézett rám, én biztatóan rákacsintottam.
- De Jeremih, még ne hívd fel a sajtósokat kérlek, előtte van egy kis elintéznivalónk. - Jeremih csak bólintott és szélsebesen kiment a szobából.


Logan szemszöge : 

- Aha, megvesztél? A barátnőink? Oké, belátom, mindkettőnknek fantasztikus estét szereztek, de akkor is. Bolond vagy?  Nekem nem kell olyan csaj, aki összefirkálja az alsómat, ellopja a fitneszbelépőm, és a maradék apróm. - háborogtam egy sort, de ezen Kendall csak nevetett.
- Én sem gondoltam komolyan, de valahogy meg kellet oldani, hiszen botrány lenne ha ez kiderülne rólunk. -- Amúgy nem mondod, nekem is eltűnt némi pénzem és a biokuponjaim...

Délután Kendallt lehívtam kicsit az edzőterembe levezetni a feszültséget és megbeszélni most mi is lesz. Nagy meglepődésünkre, két ismerős alak volt a futógépen.

- Nocsak!- léptünk oda az éppen futó lányokhoz, akik elég jól elkacarásztak. Leállították a gépeket, majd hátrafordultak, az arckifejezésük eléggé aggódó és döbbent volt.
- Oh, hello! - mosolyogtak ránk mindketten elég idegesen.
- Nem is kell mondanotok honnan van ide a belépőtök! Egyébként megsúgóm halkan, most hívnom kéne a rendőrséget. - gúnyosan elmosolyodtam.
- Jaj, ne csináld ezt! Ne mondd, hogy nem élvezted a tegnap estét, és te is tudod, hogy a jó dolgok  sosincsenek ingyen.- kacsintott Sherie.
- Jobb lenne ha most elmennénk egy olyan helyre ahol nyugodtan tudunk beszélgetni- javasolta Kendall.


Adaline szemszöge :

- Megmondtam! Tudtam hogy ez lesz! Éreztem!- járkált fel alá az öltözőben idegesen Sherie.
- Nyugodj már le, álnevet használtunk! És nem hiszem hogy emlékszik még a gördeszkás ütközésetekre is. Mert akkor tudná hogy itt lakunk valahol. Inkább menjünk ki szívjunk el egy cigit, attól lenyugszol! -nyújtottam át neki egy szálat.
- Most legalább 10 évet ülhetünk a sitten. - ült le a lépcsőre ahol vártuk a fiúkat.
- Fogd már be! Nem lesz semmi gáz! Mindig megoldottuk valahogyan, most is megfogjuk! - öleltem át barátnőm, majd megérkeztek a srácok is.
- Szóval - kezdett bele Kendall. - Elhallgattatok egy apróságot, azt, hogy szeretitek lehúzni a partnereiteket.
- Ja jó hogy mondod szőkeség, tessék itt van ez a szar, amúgy is utáljuk a bió kajákat- dobtam elé flegmán a tegnap este lenyúlt kuponokat.
- Egyébként ha már itt tartunk, ti is elhallgattátok hogy szupersztárocskák vagytok, pfeej.- bocs de nem bírjuk a nyálas képű dalolópacsirtákat.
- Aha, érdekes ha ezt tudod akkor már az este se lett volna olyan élvezetes? Ja szerintem de, a nyögésekből pedig azt szűrtem ki.- kacsintott szőkeség - ez lett Kendall gúnyneve.
-Szóval kedves Molly és Cara, van egy ajánlatunk. Nem dobunk fel a rendőrségnek, - amit nagyban a tegnap esti teljesítményeteknek is köszönhettek - ha pár hónapig eljátsszátok szépen, hogy a barátnőink vagytok. Erre azért lenne szükség, mert az imidzsünkkel ütközne az, hogy vadidegen lányokkal hálunk. Beadnánk a sajtónak, hogy már együtt vagyunk veletek jó ideje, csak eddig titokban tartottuk. Ne aggódjatok, max egy hónapot kell kibírnunk, aztán szomorúan és fájdalmasan eljátsszuk az elválást. Természetesen mondanom se kell hogy igazából semmi érzelem nem lesz ebbe a kapcsolatban. - vázolta a helyzetet Kendall.
- Hah, na nevettes, inkább a dutyi, mint hogy bájolognom kelljen melletted. - mutogattam végig Kendall-ön.
- Hát jóóóóó, akkor Logan kéérlek. - erre már vette is elő a telefonját, de Sherie szerencsésen kivette a kezéből.
- Hüh ez egy iPhone 5, szuper, ez sokat ér - nézett végig Logan telefonján barátnőm.


Sherie szemszöge : 

Mindent megtennék azért, hogy ne kerüljek börtönbe, nem bírnám elviselni a bezártságot, azt, hogy nem ölelhetem meg gyengébb napjaimban barátnőmet, és ha úgy érzem, fogjam a deszkám és csak menjek amerre visz az utam. Elgondolkodtam.

- Jó! Benne vagyunk - néztem bocsánatkérős fejjel barátnőmre. - De egy feltétel, fizettek nekünk érte. Hiszen nekünk is meg kell élnünk valamiből. - mondtam magabiztosan, majd belevágtunk .

Talán ez lesz életünk legrosszabb választása, vagy ennek az egy éjszakának köszönhetően teljesen megváltozik az életünk ?



5 megjegyzés:

  1. ez a rész is eszméletlen jó lett! tudtam, hogy ha ti ketten elkezdtek egy blogot, az csak is jó lesz! :) ééés Kendall bio kaja kuponjai....:D következőőt!

    VálaszTörlés
  2. huh.... Most fedeztem fel a cím jelentőségét.. 'Mindenkinek lehet esélye egy jobb életre'.:) hm... nagyon kíváncsi vagyok hogy mi lesz még az áll barátnős pasis témában:D szerintem egymásba fognak szeretni:DD najó.. befogom:) Örülök hogy hoztad ezt a részt;D Remélem ~Cherry~ siet majd a kövivel, mert nem bírok várni ahhhw:$ ♥ Imádlak titekeeeeeet;D

    VálaszTörlés
  3. Ahhhwwww *-* Imáááádtaaaam! Nagyon nagyon várom a kövi részt,úgy h ~Cherry~ siess veleeeee!!!!! :D

    VálaszTörlés
  4. awwhh.... a kedvenceim között van ez a blog:) mindig várom, hogy előrukkoljatok egy új résszel, mert egyszerűen hihetetlen jók vagytok^^ kövit de iszonyat gyorsaaaaaaaaaan! :))) <3

    VálaszTörlés